Ciljevi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina su povećanje proizvodnje kvalitetnih vina i povećanje konkurentnosti proizvođača kroz modernizaciju proizvodnje vina, te kroz nova ulaganja u infrastrukturu vinarija i prerađivačkih kapaciteta, a sve u cilju smanjenja troškova proizvodnje uzimajući u obzir zahtjeve iz područja sigurnosti hrane i visokih ekoloških standarda u procesu proizvodnje.
Nacionalni program pomoći sektoru vina za razdoblje od 2019. do 2023.
Zakon o vinu (NN 32/19)
Pravilnik o provedbi mjere Ulaganja u vinarije i marketing vina iz Nacionalnog programa pomoći sektoru vina za razdoblju od 2019. do 2023. godine (NN 21/2019, 21/2020, 9/2023)
Pravilnik o provedbi mjere Investicija u vinarije i marketing vina iz nacionalnog programa pomoći sektoru vina 2014. – 2018. (NN 49/15, 23/16, 73/17, 39/18)
Vezani dokumenti
Pregled korisnika_Ulaganja u vinarije i marketing vina 25.8.2020.